Oznamujeme Vám, že v čase od 25.07.2011 do 14.08.2011 bude zabezpečené stravovanie zamestnancov /okrem doktorandov - sú študenti/ formou stravných lístkov „DOXX".
Zoznamy stravníkov s počtom lístkov /spolu za pracovisko/ podpísané riaditeľom ústavu, resp. vedúcim útvaru predložte 21.07.2011 do pokladne MTF STU Trnava - pracovníkov vedy vyznačiť samostatne. /Zamestnanci podpisujú zoznamy po prevzatí stravného lístka/. V prípade problémov s prevzatím lístkov odporúčame využiť splnomocnenie.
Zoznamy stravných lístkov musia súhlasiť s počtom odpracovaných dní v čase od 25.07.2011 do 14.08.2011 / nárok na stravný lístok nie je za dovolenku, PN , OČR, DPC, ZPC apod./ Po následnej kontrole dochádzky za mesiac júl a august bude zamestnanec povinný vrátiť stravnú poukážku, ak počet kúpených lístkov zamestnanca nesúhlasí s počtom odpracovaných dní v sledovanom období.
V prílohe oznamu je zverejnená jednotná predloha tlačiva /zoznamu osôb/ na odber stravných lístkov.
Predaj stravných lístkov:
Pavilón „T" / v jedálni MTF p.Prochásková, pracovníci pav.T/
V dňoch: 21.07.2011 štvrtok /9.00 hod. - 12.00 hod/
22.07.2011 piatok /9.00 hod. - 12.00 hod./
Pavilón „Z" / v pokladni MTF p.Kotásková, pracovníci pav.Z,R/
V dňoch: 21.07.2011 štvrtok /9.00 hod. - 12.00 hod/
22.07.2011 piatok /9.00 hod. - 12.00 hod/
Elena Nemetzová, Mgr.
Vedúca OESČ
- Príloha (predloha tlačiva)