Vážení študenti,
pre efektívnejší a rýchlejší priebeh zápisu na bakalárskom a inžinierskom štúdiu do vyšších rokov štúdia, otvárame elektronický zápis predmetov do ďalšieho obdobia (2011/2012) cez Akademický informačný systém.
Zápis sa týka študentov, ktorí v ak. roku 2010/2011 splnili podmienky na pokračovanie v štúdiu. Preto je nevyhnutné skontrolovať si získaný počet kreditov. Podmienky na postup do ďalšieho obdobia sú uvedené v Študijnom programe (knižka 2010/2011)
Elektronický zápis predmetov treba realizovať v AIS cez ikonu Portál študenta - Registrácia/Zápisy
od 1. 8. 2011 do 11. 9. 2011.
Do termínu 11. 9. 2011 je každý študent povinný zrealizovať zápis predmetov a postupovať v súlade s nasledovnými pokynmi:
-
ak má študent neukončené predmety za ak. rok 2010/2011 - systém mu automaticky ponúka druhý zápis týchto predmetov do ak. roku 2011/2012
-
následne si študent zapisuje predmety do vyššieho ročníka. Študent, ktorý si v určenom termíne (jún) vykonal predregistráciu povinne voliteľných predmetov, klikne iba na ikonu VYKONAŤ E-zápis.
-
študent, ktorý si v určenom termíne nevykonal predregistráciu povinne voliteľných predmetov, najskôr si dá zobraziť študijný plán - vyrolujú sa všetky predmety pre ak. rok 2011/2012, označí všetky povinné predmety, zároveň si vyberie a označí z každej skupiny povinne voliteľných predmetov jeden predmet (samostatne za zimný a letný semester) a klikne na ikonu VYKONAŤ E-zápis.
-
každý študent si predmety povinné, povinne voliteľné z vyššieho ročníka zapisuje tak, aby súčet kreditov zo všetkých zapísaných predmetov na rok 2011/2012 bol najmenej za 30 kreditov, najviac za 90 kreditov.Pri výbere predmetov je nevyhnutné, aby si študent uvedomil, že pri kontrole získaných kreditov po ukončení skúšobného obdobia v letnom semestri 2011/2012 je potrebné získať na postup do ďalšieho obdobia minimálne 30 kreditov z absolvovaných predmetov.Odporúčame študentovi zapísať predmety podľa odporúčaného študijného plánu tak ako je uvedené v knižke - študijný program. Knižka - študijný program MTF STU so sídlom v Trnave je zverejnená na web stránke fakulty http://www.mtf.stuba.sk/generate_page.php?page_id=7629
-
študent, ktorý si zapisuje predmety z posledného roku štúdia môže štúdium ukončiť štátnymi skúškami iba v prípade, ak má absolvované všetky predmety odporúčaného študijného plánu (na bakalárskom štúdium - minimum 180 kreditov, na inžinierskom štúdiu - minimum 120 kreditov)
- Študent je povinný uhradiť poplatok pri zápise na číslo účtu Štátna pokladňa 7000081404/8180. V sume poplatku je zahrnutá knižka - študijný program, využívanie e-skrípt, prolongačná známka za predĺženie platnosti preukazu.
Výška poplatku je rozdielna podľa typu preukazu, ktorý študent vlastní. Ak študent vlastní PREUKAZ ISIC študenta STU (vydaný na STU po 1. 9. 2009) - uhradí poplatok vo výške 29 €, ak študent vlastní PREUKAZ študenta STU - uhradí poplatok vo výške 22 €.
Platba sa realizuje výhradne jedným z dvoch nasledovných spôsobov:
a) Bezhotovostný platobný príkaz (realizovaný v banke, resp. cez bankomat)
b) Internet banking (realizovaný cez Internet)
Nakoľko bankový prevod platby sa realizuje cca tri dni žiadame študentov, aby sa na osobný zápis na študijnom oddelení dostavili najskôr tri dni po uhradení stanoveného poplatku.
Variabilný symbol - študent uvádza identifikačné číslo študenta (študent ho nájde v portáli študenta - informácie o mojom štúdiu) a rok 2011.
Príklad: 515212011 (51521 je ID študenta, 2011 je rok).
Bez uvedenia variabilného symbolu nie je možné platbu študentovi priradiť a preto je študent povinný variabilný symbol pri platbe uviesť.
Študent, ktorý zrealizuje elektronický zápis podľa pokynov sa stáva riadnym študentom MTF v ak. roku 2011/2012.
V termíne od 5.9.2011 v čase stránkových hodín je študent povinný doručiť na študijné oddelenie:
1. vyplnené tlačivo „Čestné prehlásenie o štúdiu" (vytlačiť obojstranne, nájdete TU) je každý študent povinný odovzdať prostredníctvom podateľne alebo priamo na študijnom oddelení (Doručiť na študijné oddelenie najneskôr do 30. 9. 2011)
2. doklad o úhrade poplatku - v prípade prekročenia štandardnej dĺžky štúdia alebo súbežného štúdia. Informácia o výške poplatkov je zverejnená na stránke fakulty v časti Informácie pre - študentov - poplatky pri štúdiu - určenie výšky školného na rok 2011/2012. Na uvedenej linke je k dispozícii aj tlačivo žiadosti o odpustenie, odloženie, alebo zníženie školného.
(v prípade potreby vyplnenú žiadosť je potrebné v súlade so smernicou poplatkov doručiť na študijné oddelenie osobne alebo cestou podateľne najneskôr do 30. 9. 2011)
3. preukaz študenta pre nalepenie prolongačnej známky, ktorá predĺži platnosť preukazu. Aby preukaz bol aktívny aj na ak. rok 2011/2012, študent si ho musí aktivovať pri termináli (Aktivácia pri termináli je možná od 2. 9. 2011)
Ak študent pre účely zdravotnej poisťovne, sociálnej poisťovne, UPSVaR a podobne potrebuje potvrdenie o návšteve školy, vytlačí si ho cez AIS a vyplnené prinesie k potvrdeniu na študijné oddelenie fakulty v termíne od 2. 9. 2011. (tlačivo nájdete TU)
Poznámka:
Študenti, ktorí v II. roku bakalárskeho štúdia 2010/2011 absolvovali predmet prax a nedoložili na príslušný ústav doklad o jej absolvovaní, je nevyhnutné aby tak vykonali čo najskôr. Ak doklad o absolvovaní praxe neodovzdajú, budú mať tento predmet opakovane zapísaný v nasledujúcom ak. roku.
!! UPOZORNENIE!!
Študent je povinný skontrolovať zápis známok za absolvované predmety, v prípade nezrovnalostí kontaktuje vyučujúceho.
Študijná referentka na študijnom oddelení vydá potvrdenie o návšteve školy, prolongačnú známku, knižku študijný program iba tomu študentovi, ktorý zrealizoval elektronický zápis v AIS podľa pokynov uvedených vyššie.
Na študijné oddelenie sa môže študent dostaviť najskôr tri dni po úhrade povinného poplatku za zápis.
Študent, ktorý zápis podľa uvedených pokynov nezrealizuje v určenom termíne, bude považovaný za študenta, ktorý o štúdium v ak. roku 2011/2012 nemá záujem a bude zo štúdia vylúčený z dôvodu nesplnenia podmienok - t.j. nezapísania sa do nasledujúceho ak. roku.
Študent, ktorý ma povinnosť platiť školné za prekročenie štandardnej dĺžky štúdia alebo súbežné štúdium a do dňa začiatku zimného semestra (30. 9. 2011) nedoručí na študijné oddelenie doklad o jeho zaplatení, dopustí sa disciplinárneho priestupku v súlade s § 72 zákona o vysokých školách.
Výučba v akademickom roku 2011/2012 začína nepárnym týždňom dňa 19. 9. 2011.
V Trnave, 20. 7. 2011
Mgr Renáta Ivančíková
Vedúca študijného oddelenia